Tidig morgon

Dag 4 27+4:
Kl 6:00blir jag väckt för då ska penicillinet ges via dropp.
Det är omöjligt att att inte vakna när det sätts in..Är så kissinödig oxå
men bara det är ett företag att fixa, så jag får vänta tills dom tagit väck slangarna.
Natten har varit lugn, men ingen rolig dag att vakna till.
Saknar Emil & Ängla som tyvärr inte kan komma ned till mig idag :(
Så idag kommer jag att ligga helt själv hela dagen, men det är väl bara att vänja sig..

Tack för alla fina kommentarer som ni skrivit till mig :)
Om ni visste vad det värmde att läsa dem här..

Hörs igen snart! ♥

Ps. för er som försöker få tag på mog via mob eller skickar sms så får jag inte ha den på. Ds

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Gud vad jag tycker synd om dig, men det är skönt att du är väl omhändertagen. Vi tänker på dig och håller alla tummar vi har för att dina bebisar ska stanna i magen ett tag till. Jag hoppas verkligen att du själv får någon att prata med det är ju inte lite du går igenom precis! Var rädd om dig Många kramar från oss i Igelstorp

2009-04-16 @ 08:24:34
Postat av: Emma

Vad skönt att du fått en lugn natt. Jag hoppas att dagen blir likaså och att du och bebisarna mår bra under omständigheterna. Hoppas att du har bra sköterskor som tar hand om er. Kram Emma

2009-04-16 @ 09:00:14
Postat av: Kajsa

Kämpa på Zara, det kommer att gå bra. Vi tänker på er



Mvh Kajsa

2009-04-16 @ 09:12:25
Postat av: linn syster

JAG ÄLSKAR DIG!

2009-04-16 @ 09:15:13
URL: http://cryyourtears.blogg.se/
Postat av: Morbror

Ringer sen ´å kollar läget.

Kram från oss

2009-04-16 @ 09:15:34
Postat av: Ann-Sofie

Brukar kika in och läsa lite varje dag hos dig och blir så ledsen när jag läser det här!

Tänker på dig & barnen, håll ut det här kommer att gå finfint!

kram

2009-04-16 @ 09:28:55
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: Sara Li

En varm kram till dig idag! Usch vad tråkigt att Emil och Ängla inte kan komma! Hoppas de kan komma nu när det blir helg och allt. KRAM

2009-04-16 @ 09:46:02
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: rosalita

Hej Zara! jag brukar oxå alltid följa din fina blogg. Zara, jag håller tummarna för dig o dina kära. Varje dag är värdefull för dina bebisar även om du längtar hem. Lycka Till. kram!

2009-04-16 @ 09:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0