tuffa tider

Har haft sammandragningar sedan igår & hela natten.
Det släpper inte. Har inte lika ont som sist, men känner mig helt slut.
Emil var på rep hela dagen igår & idag har han föreställning i Vinslöv hela dagen till sena kvällen.
Kanske låter som en baggis att ta hand om ett energiknippe på 4 år som absolut inte kan förstå att mamma inte mår bra. 
Men det är inte de för mig just nu. 
Det är så tungt för mig att serva henne hela tiden att jag redan gråtit över konflikterna som blir av att jag inte orkar.
Vet faktiskt inte hur länge jag kommer att orka med detta.. Känns som att springa maraton hela dagarna.

Å vilket trist inlägg,  men vilken trist och jobbig dag..

Kommentarer
Postat av: Zandra

Skickar Massa kramar och energi till dig min fina starka vän!

2009-04-13 @ 12:46:13
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej Zara. Jag känner igen det. Jag hade samma problem med emil när jag väntade ida. Jag blev ju sjukskriven i mars och hon är född i juni. Det är ingen lätt period. Jag hade turen som fick ha emil på dagis hela dagarna när anders jobba. Jag hoppas att det blir lättare för dig så småningom här nu och att Ängla kan vara ute så mycket som möjligt det brukar underlätta. Ha det bra. Kram Erica

2009-04-13 @ 12:52:36
URL: http://ericao-erica.blogspot.com
Postat av: Sandra Sirén

Tänker på Dig/ Er!!

2009-04-13 @ 12:55:08
Postat av: Jossan

Fy så jobbigt ... men har du rätt att ha henne på förskola om dagarna/vardagar ? Det borde du ha ... men förstår om det e jobbigt att ha henne ensam när du har ont ... väntar man nr 1 har man ju "bara" sig själv !



Hoppas du mår bättre nu !

2009-04-13 @ 13:41:58
URL: http://jossan1982.blogspot.com
Postat av: carina persson

Lilla Zara!



Ja, det är tufft att vänta tvillingar. Det är tungt, jobbigt och att sedan ha ett barn till som inte riktigt förstår hur mamma mår, det är tufft. Markus var ju ett och ett halvt år när Emilia och Linnea föddes så han förstod inte och tyckte att mamma skulle orka lika mycket som vanligt.



Jag hoppas att du hör av dig om jag kan hjälpa dig på något vis. Om du behöver något, eller om du vill att Ängla ska leka lite med mina flickor. Vad som helst. Hör av dig då. Jag menar det!



Kram från



Carina

2009-04-13 @ 15:16:18
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: linn syster

vi finns här för dig Zara, dag som natt.

vi älskar dig allihopa, och du är en underbar mamma.

det tycker även Ängla, för den kärlek som ibland inte hörs eller syns,utan den man känner,är den bästa<3

2009-04-13 @ 18:07:44
URL: http://cryyourtears.blogg.se/
Postat av: mio

Jag tror att när man har någon form av nervsmärta tex ishias blir blir man lätt ledsen och även de små konflikterna känns jättejobbiga. Hade ju nervsmärtor förrförra året av en helt annan orsak och klarade inte av någon form av konflikt över huvud taget! Faktum är att det var exakt samma smärta i benen som den dagen Emelie föddes fast starkare så jag kan verkligen förstå din frustration!

Kram till hela familjen!

2009-04-13 @ 20:49:39
URL: http://metrobloggen.se/emilfan
Postat av: Pia

du får se det så här att varje dag av smärta tar dej o Liv du bär till en säkrare sida för varje dag blir dom starkare.

Håll ut.

Kram

Postat av: Pia

så ska min länk se ut

Postat av: Anonym

Hur står det till med dig & barnen i magen?

2009-04-15 @ 13:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0