Underbara Lördag

Sitter ute i solen :)
Emil & Ängla är på badhuset, skoj för Ängla som längtat!
Ska försöka röra mig mindre idag. Minsta lilla så blir magen som en sprängd ballong.
Det gör så ont. Och fortsätter att göra framförallt på kväll/natt. 
När jag vaknar eller har sovit några timmar in på natten är den mjuk & fin igen..
Kände inget sånt på sjukhuset, men det var väl för att jag inte fick gå.
Men dom har sagt till mig att leva som vanligt & att jag får gå. Ja man vet varken ut eller in.

Jag mår i alla fall okej, för jag vet att det är en del som undrar ;)

Hoppas ni får en underbar Lördag! ♥

Återigen: TACK FÖR ALLA KOMMENTARER (HAR LÄST ALLA ÄVEN OM JAG INTE KUNNAT SVARA ALLA) & ERA FINA SMS! SOM SAGT, ÄVEN OM JAG INTE SVARAT SÅ HAR JAG LÄST OCH DET HAR VÄRMT MIG. DET BETYDER MYCKET!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kram till dig min fina vän!

2009-04-18 @ 11:36:16
Postat av: mio

Eftersom jag själv är mamma kan jag ju sätta sig in i oron för bebisarna, jag var jättenojjig över att vara för trång i bäckenet eftersom jag inte fått barn tidigare så de gjorde en röntgen för att lugna mig. Sen tristessen på sjukhus och att inte få lov att åka hem och saknaden när man ligger där. Den sista omgången låg jag inne nästan en månad och sköterskorna vågade inte fråga eller prata om min dotter eller våra djur för de visste att jag skulle börja störtgråta! Oavsett orsak för sjukhusvistelse kan jag förstå själva känslan.

2009-04-18 @ 12:00:59
URL: http://metrobloggen.se/emilfan
Postat av: Eva-Marie

Kära Zara - när jag inte hinner läsa på några dagar händer det alltid nåt med dig! Stackare som har varit nere i Lund till och med. Skönt att du är hemma nu igen och får lov att leva "normalt". Jag som haft alla fyra barnen på barnintensiven efter förlossningen kan förstå din oro - men jag lovar att all personal som tar hand om de små är SÅ duktiga. Ta en dag i taget och försök att tänka positiva tankar (även om det är svårt). Vi tänker på er - dig, Emil , Ängla och bebisarna - det ska du veta! Varma kramar från mig och resten av familjen.

2009-04-18 @ 21:40:35
URL: http://www.metrobloggen.se/evam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0