Ångest!

Hoppas att jag tar mig igenom denna dag.
Vilda har blivit super förkyld. Vi blir aldrig av med det, det går bara runt, runt.
I över 2 månader har dem varit förkylda nu!
Vilda har inte sovit bra, inte jag heller.
Är totalt slut!
Ett smycke som jag skickat runt den 10 DEC har inte kommit fram till mottagaren som skulle ge bort den i present idag! Fick mail igår och har sedan dess endast tänkt på det.
Ersätter endast rekommenderad post vilket jag alltid meddelar, men vill  ha nöjda kunder så jag vet inte hur jag ska göra nu...
Har bett Maggan gå hem & kolla om det åkt bakom byrån i hallen, bara för att vara på den säkra sidan.
Hoppas faktiskt att det ligger där.
Det hade löst en hel del.
Kunden hade fått det i tid och allt det andra runt omkring hade varit löst.
Hatar olösta problem.
Blir inte lugn förrän allt är löst och alla är nöjda.
Nu lyser solen i alla fall.
Något positivt!

Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Fy så tråkigt, Zara! Jag hoppas att det kommer fram på något vis. Stressa inte med det du skulle göra till mig.Vi kan ta det när du är hemma igen annars så kan mamma hämta det hos er, om du vill.



Gott nytt år, vännen. Hälsa Emil och krama barnen. Ge Emil också en kram, säger Linnea. Hon står här bredvid mig :)



Kram

2009-12-30 @ 12:02:32
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Carina Persson

Och du....det där med förkylningar. Vi har det likadant här men det är värre med så små barn som era. Markus har varit förkyld i fyra veckor med en envis hosta som aldrig försvinner. Emilia är inne på sin fjärde vecka, hon med och Linnea på sin femte. Och hostan är hemsk. Och jag har haft samma skit i fem veckor nu. precis som hos er så går det aldrig över för det går bara runt, runt i familjen. Hoppas att de små snart blir friska igen.



Kram

2009-12-30 @ 12:05:13
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: mamma

Tycker att du ska börja helt med rekomenderat brev..Vet ju hur ledsen du blir när posten försvinner..Det har ju hänt mig med några gånger,det enda som posten gav mig var ett häfta frimärken.Så gör som ett krav med rekomenderat brev...hoppas det ordnar sig..puss

2009-12-30 @ 19:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0