Blåsigt & dant...

Här blåser det isiga vindar.
Det var inte alls skönt att vara ute med vagnen.
Barnen ligger nedbäddade i sin vagn, långt ner under åkpåsar & filtar.
Det ser så mysigt ut, eller hur?
Jag bet inte hur det är med era barn (ni som har små barn) men våra sover bäst ute.
I två-tre ibland fyra timmar.
Då får man passa på att få något gjort.
I dag ska jag stryka & hänga tvätt.
Tilde är här i dag i stället för att vara på dagis.
Dom brukar leka hur bra som hellst, men idag har Ängla vaknat på fel sida.
Så jobbigt och trist att behöva tillrättavisa hela tiden.
Antar att hon är trött efter gårdagen.
Hon var inte hemma förrän efter 22 och i säng ca 23, så det kanske inte så konstigt?
I kväll ska vi på glögg mys hos Paula & Niclas.
Hur går det julbestyren för dig?

Kommentarer
Postat av: mamma

Alla mina barn har sovit ute året runt o sovit jätte bra...idag har jag lagt in sill o gjort köttbullar..Nu håller Anders på o göra kola o sen knäck ett måste tycker jag..puss

2009-12-22 @ 17:22:47
Postat av: Marina

SKönt att de sover ute, låter skönt menar jag.



Här går det bra med julen. Det mesta känns färdigt. Gröt, omelett och gravlaxsås kan jag ändå itne göra förrän på julafton. Revbenen ska jag göra i morgon (ála Ernst).

Godiset är färdigt och smakat! Kram!

2009-12-22 @ 17:39:36
URL: http://marinastradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0