Hårvård!

I söndags var Cilla & Ingvar här på middag & advents mys.
Hon hade då med sig de produkter jag handlade för halva priset.
Detta köpte jag:
1 hairspray från Vision
1 värme skydd från Vision
2 Schampo från Nashí
2 balsam från Naschí
2 Inpackning från Biolage
Allt för 578:- Jag är nöjd!
Sedan blev det ju som rena julafton när hon hade med sig en hel korg med olika produkter som dom använt i salongen..
TACK SNÄLLA CILLA!
Deras dotter Maria kom tidigare på dagen.
Gissa om Ängla var lycklig av att få spendera en hel dag med sin Idol!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hehe jag shoppade med loss lite :)

Sen köpte jag snapon som jag önskat mej hur länge som helst av min man... så nu fick jag skynda mej för jag ville ju köpa dem av Cecila.

Saga o Engla tyckte det var supercoolt när mamma kom hem med långt hår, ögonen var stora som tefat när jag sa " titta vad mitt hår växt idag" hihi

2009-12-03 @ 08:49:50
URL: http://blogg.lekvira.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0