Katarr & en gnällig pojk

Usch, idag har det inte varit någon vidare dag :(
Älvin gnäller konstant och har gjort det i några dagar.
Vad är det som är fel med vår lilla kille?
Oron & att han vaknat i natt + ständigt bärande av honom och ångest över att vilda blir åtsidosatt har gjort att jag haft hjärtklappning, ångest & magkatarr..
Fick inte tag på BVC.
Har försökt att vila så mycket jag kunnat medan de sov idag.
Allt för att samla kraft inför morgon dagen.
Vill så gärna kunna sitta & ha trevligt utan katarr & ångest.

Älvin ratar flaskan totalt!
Har fått ge honom vanlig kost hela dagen.
Vad ska man göra?
Det är väl bättre att han får i sig något än inget?
Han äter maten med god aptit.
Är det så att han helt enkelt fått smak på annat och gillar det bättre?
Ängla gillade aldrig välling tex.
Men hon ammades tills hon var 8 månader.
Man får väl helt enkelt göra vad man tror är bäst.
Önskar bara att han slutade att vara ständigt ledsen & gnällig.
Han har skrattat emellanåt idag oxå såklart.

I dag är det även "uppestittarkväll" eller "lillejul" som det heter här i skåne.
Det innebär Bingolotto (jag har vunnit 100:-) och räksmörgåsar.
Lite julgodis oxå förståss (för dem som inte har magkatarr)...
Skinkan är griljerad, så det mesta är som det ska vara.

Klapparna ligger i strumpan så jag kan snart gå och lägga mig.
Ville bara säga hej till er alla där ute i bloggvärlden.

Så ville jag sitta en liten stund tillsammans med min kära sambo i soffan.
Han ska nämligen jobba nästan hela dagen i morgon.
Kl 11:00 konsert i VÄ kyrka
Kl 16:30 i FJÄLKINGE KYRKA


Kommentarer
Postat av: caroline

sov gott sen!!!!

och grattis till vinsten =)

2009-12-23 @ 23:45:20
URL: http://ledsensflikkastankar.blogg.se/
Postat av: HeLeNa

GoD JuL!

KraM!

2009-12-24 @ 00:47:33
URL: http://hellur.blogg.se/
Postat av: Karin

Ella var likadan när hon var 5-6 månader, så fort hon hade smakat riktig mat ville hon varken amma eller ha välling. Det är ju meningen att man ska äta riktig mat, så jag tycker du ska ta det md ro. Ella växte dåligt när hon ammades, men tokväxte så fort hon fick mat!! Lycka till! Kram

2009-12-24 @ 07:29:17
URL: http://ellasmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0