Lilla sjukling

Så där, då har man en header igen :)
Den snälla killen som hjälpt mig heter Paulo och är ingen mindre en Harriet Kyolabas kusin (Harriet=vår AIDA).
Jag tacka så jätte mycket för din hjälp Paulo!
Barnen har ju varit förkylda nu sedan 2 veckor innan dopet tror jag.
Men Vildas har blivit värre.
Hon har en hemsk hosta så att hon kräks och i natt kom febern.
Rädd som man blir när det handlar om så små barn & svin sjuka  ringde jag sjukvårdsupplysningen.
Dom sa att jag skulle kontakta läkare på morgonen (barn under 6 månader får nämligen inte ha feber mer än 7 timmar innan man ska kontakta vården).
Skulle även hålla koll så att hon inte fick problem med luftvägarna.
Så i natt har jag inte sovit speciellt mycket.
Känner mig helt slut!
Kl 11 i morse var vi på vårdcentralen.
Inga problem med luftvägarna i alla fall.
Men som hon sa, med små barn är det oftast snabba vändningar.
Så vi har henne under uppsikt och hoppas på det bästa!



Glada bebisar :)

Kommentarer
Postat av: Jajja

WOW!!!!



Vilken fin sida att komma in på. Den ser lyxig och dyr ut.

Jag tycker den passar helt suverän´t.



Håller tummarna på att lill kickan snart blir frisk, och att det bara är en "vanlig" förkylning.



Tack för en bra sida, Jajja.

2009-12-08 @ 13:34:41
Postat av: Anonym

Jaha nu duger det med en ny header men när min polare gjorde en för att vara snäll så fick hon ett surt svar av dig. jätte snällt

2009-12-08 @ 13:55:31
Postat av: Anna-Karin

Stackare! Hoppas verkligen hon blir bättre snart.

kanon fin header blev det

kram

2009-12-08 @ 14:18:05
Postat av: mamma

Stackars lilla Vilda,hoppas hon snart kryar på sig..Snyggt det blev .puss

2009-12-08 @ 14:39:35
Postat av: zara

Till dig dom är arg här:

Jag skrev inte ett surt svar till Maria. Jag tackade så mycket men just då ville jag ha den patrik gjort. Men eftersom Patriks hemsida ligger nere försvann min. Då anlitade jag Paulo för att gemensamt jobba fram till en header där jag själv valt bilder och stil som jag vill ha osv.

Gör man bara en header till någon måste man väl vara medveten om att man kanske får ett nej? Jag hade aldrig bett henne göra en?

Synd att man missuppfattas, men vad har egentligen du med detta att göra? Om Maria tycker jag betett mig illa borde hon väl själv höra av sig?



2009-12-08 @ 14:55:11
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Carina Persson

Åh, så söta de är. Sötnosar. Ängla med så klart.



Hoppas allt är bra med er. Hälsa Emil och krama barnen från oss. Okej, Emil får också en kram. Och du med så klart.



kram



Carina och barnen

2009-12-08 @ 17:24:20
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Åsa

Vilka sötnosar:)Man smälter!

2009-12-08 @ 17:57:21
Postat av: Gunilla

krya på henne

2009-12-08 @ 18:25:20
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: Sara Li

Jättefin header! Och självklart får man säga nej om man har olika att välja mellan! Herre Gud... Och jag skriver förresten mitt namn också till skillnad från vissa andra.

2009-12-08 @ 18:42:05
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Malin

Jättefin header Zara! Världens sööötaste barn! Att folk bara orka bry sig!!! Synd att en del tar allt så himla personligt... Tycker att du som skrev det där verkar ta det hårdare än din "polare". kram till er!!

2009-12-08 @ 18:55:22
Postat av: maggan

Den blev jättebra!!! Känns som en ny sida/blogg.

Bry dig inte om gnälligt folk det tjänar inget till...att man orkar. Pussa på lilla Vilda från oss så hon kryar på sig. Små gullungarna där. Tilde saknar Jesus...haha kan det vara från Ängla eller??? Kram kram

2009-12-08 @ 19:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0