Shopping på REAN

Jag brukar vara kass på att handla på rean.
Men i år har jag verkligen fyndat, åtminstonde på GINA TRICOT.
En massa typiska Gina toppar som passar mig perfekt när jag går hemma med mina små liv.
Eftersom jag fick presentkort på VERO MODA av svärföräldrarna i julklapp blev det även ett besök där.
En kort svart kjol (på rean) samt ett par tajts rikare!
På H&M hittade jag visserligare inte på rean men ett par svarta byxor i ett material som jag inte kan beskriva.
Mest nöjd är jag nog med en jeansklänning i ljus denim nyinkommen från LINDEX.
Kommer bli ruskigt snygg till våren & sommaren.
Och den var ju i och för sig inte på rea den heller ;)
Perfekt med lite nya kläder.

Emil fick presentkort på JC av sina föräldrar & kom hem med G STAR jeans & en AC/DC t-shirt!
Kill kläder är dyrare.
För samma summa hade jag kommit hem med mist 6 plagg, medans Emil ändast fick 2 st.
Tacka vet jag alla billiga "tjej-kedjor".

Vi fick även njuta av mat i lugn & ro.
Vi har haft mysigt & skrattat tillsammans.
Vi hann även med att kolla in nya bilar på TOYOTA som vi tror att nästa bil blir.
Emil hade tänkt sig en 7 sittsig men tur att jag var med & kollade.
För de två längst bak kan man ändå inte använda eftersom det kommer att bli lastutrymme.
Och det lastutrymmet var inget att hurra för direkt.
Knappt att vagnen skulle fått plats.
I stället hittade vi en vanlig kombi bil med stort lastutrymme & "vanliga" bälten på alla platser i bak vilket är ett måste om vi ska kunna ha två barnstolar i bak & att jag ska kunna få plats.
(kommer inte in i mitten om vi bara kan ha stolarna på ytterplatserna.)
Så förhoppningsvis ska vi hitta en sådan bil till ett lite bättre pris..

Nu är jag slut som artist (som man brukar säga).
Ska försöka få med min nattuggla (Ängla) i säng, Jag ska läsa min bok (eller Emils bok).
Tvillingarna sover & Emil har somnat med dem.
(det tar på krafterna att springa i stan)

Önskar er en natt med god natts sömn! 


Kommentarer
Postat av: Eva

Toyota Avensis är vi supersugna på, den nyaste utgåvan, men inte just nu. Det blir för mycket pengar!!

2009-12-29 @ 18:44:52
URL: http://mammamattefru.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0