Snöbollskrig!

Innan Älvins besök hos doktorn (se inlägg nedan) så hittade vi på "roligheter"..
Efter middagen började det snöa för fullt igen & Emil frågade om vi skulle gå till pulka backen!?
Sagt & gjort.
Det är något visst att vara ute i snön innan Jul när det är mörkt ute..
Vi var alldeles ensama (tur det, för Emil hade på sig en bävernylonoverall som varit med i RENT!) i backen och Emil & Ängla åkte snowracer för glatta livet. Jag tog oxå några åk nedför backen..
Efter ett tag hade vi snöbollskrig & jag fullkomligt mulade ner Emil i snön :)
Ha ha, girl power!


Emil i sin overall :)
Egentligen är det en scoteroverall men det ser ju ut som en sån bävernylon som barn har.
Därför jag har så kul åt den.
Vi skulle egentligen sälja den efter RENT, men nu funderar han på att behålla den :)
Ja, vad ska man säga!?

Kul att ni gillar Emils jullåt.
Och ni som kommenterat, det var verkligen för er jag la in den :)
Vet att ni fortfarande beundrar Emil för hans artisteri & sång!
Ni finns i hans hjärta!

Kommentarer
Postat av: Laila j

Vill önska er en riktigt god coh frid full jul



kram

2009-12-23 @ 00:48:47
Postat av: Zandra

Åh jag saknar "the old times".. som liten då jag lekte i snön!!

2009-12-23 @ 02:05:08
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: milo

Vad mysigt det ser ut med bus i snön. Power overall eller? Kramar

2009-12-23 @ 09:17:19
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: mio

Jag förstår att han funderar på att ha kvar overallen! Jag fick en ridoverall för mååånga år sen när jag praktiserade på ett stall med islandshästar och den vill jag gärna använda varje vinter. Det blir så satans kallt utan den ju, har man väl prövat på det så är det svårt att låta bli :o) Vi kommer alltid vara Emils fans och i vårt vardagsrum har vi en inramad plansch från okej på väggen :o)Kram

2009-12-23 @ 12:45:26
Postat av: mio

Ikväll under nån paus på Bingolottos uppesittarkväll ska jag faktiskt kränga på mig overallen och gå ut för att göra snöänglar, Emelie ska göra detsamma men med en annan utstyrsel! :o)

Man kan ju faktiskt leka fast man inte har småbarn!! :o)

2009-12-23 @ 16:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0