VINNAREN

Vinnaren av snap-on är klar!
För att visa er att jag är ärligheten själv & inte fuskar har jag dokumnterat hela händelseförloppet:


Jag började med att skriva ut alla kommentarerna.
Gick igenom dem som var gilitiga.
(att man skrivit färgnummer)
Sedan vek jag ihop dem, en & en....

Ner med handen i bakbunken ;)

Och vinnaren är:


Postat av: Camilla Hjortsberg

Hej, om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha W5 rakt! För just nu ser jag bedrövlig ut i håret ;)

2009-12-18 @ 09:12:16 GRATTIS CAMILLA!
Mail mig så skickar jag håret!
[email protected]

Tack alla ni andra som deltog i tävlingen.
Vill ni beställa snap-on får ni under 2 veckorstid med ett schampo & balsam på köpet som är perfekt till just SNAP-ON. Ange ZARA i som kampanjekod!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-12-20 @ 14:01:02
Postat av: Ida Hjortsberg

Haha, oj vann mammsen! :D Men va roligt! haha

2009-12-20 @ 14:02:31
URL: http://zweets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0