Deltävling 4

Star Pilots: 
Jag gillar denna låten faktiskt. Men jag är ju svag för disco :)
Kan vara en uppstickare faktiskt!

Sarah Dawn finer:
En typiskt Sarah låt. En fin ballad och hon sjunger fantastiskt!
Men på den minuten jag får höra lyfter den aldrig riktigt.

Malena Ernman:
Nej,den här låten är inte bra enligt mig!

Thorleif:
Detta är låten som Lasse Stefanz sa nej till. Det kan jag förstå för den är inte en Lasse Stefanz låt.
Men det är en Thorleif låt. En klassiks gammal dansbandsschlagerlåt! Men dansband har trogna fans.

Agnes:
Jag älskar Agnes och jag hoppas att denna låten ska räcka för att nå final. Men jag undrar det.
Inte hennes starkaste låt. Tyvärr.

Suzanne Alfengren:
Ja man ska aldrig räkna bort gamla rävar :)
Balladen är faktiskt ganska fin, men inte mer..

Next 3Esta Noche:
Jag ska egentligen uttala mig ang denna låt. För det är verkligen inte min typ av musik.
Men jag tycker inte den har i schlagern att göra!

Anna Sahlene & Maria Haukaas:
Ja inte kan man klaga på deras sång. låten är helt okej, fast inte i schlagersammanhang.

Men nu har man som sagt bara fått lyssna 1 min.

FINAL: Sara & Thorleif
ANDRA CHANSEN: Agnes & Star Pilots
Juryns: Malena


Kommentarer
Postat av: Lars

Agnes lyfter låten "Love, Love, Love" som en programledare lyfter ett TV-program. Samma sak som Christer Sjögren gjorde med låten "I love Europe". Hon går nog till final, men byxdressen var inte så smart, klänning hade passat bättre.

2009-02-28 @ 10:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0