Frågor?

Jag är oerhört dålig på att svara på frågorna som ställs här bland mina kommentarer.
Så här är några svar på de senaste frågorna:

Hur gammal är Ängla?:
Hon blir 5 år den 1 Sep


Var hittar du mammabyxor?:
Dom jeansen på bilden (där frågan ställdes) är inga mammajeans, utan från Bik-Bok.
Men annars handlar jag på H&M, gillar deras mammajeans.
Men min favoriter är snickarbyxorna från Lindex (Lindex har ju tyvärr slutat sälja mamma-kläder).


Var är ljuslyktorna köpta?:
Jag har köpt dom i olika butiker.
Bla Indiska & Borett


Kan man beställa & vad kostar dina smycken?:
Oftast går det att beställa. Det gäller bara att materialet finns kvar hos leverantör.
Priser får man veta om man mailar mig på: [email protected]

 
Vem är Milo?:
När vi flyttade hit och jag började jobba behövde vi en barnflicka eftersom Emil turnérade mycket då.
Alltså ingen som skulle bo här, men som ville jobba med att passa Ängla ganska ofta.
En tjej med namn Jenny ringde och sökte och hon fick jobbet.
Med tiden fick vi inte bara Jenny utan en hel familj (Jennys familj) på köpet :)
Den består av MILO, hennes man Lasse, Jenny & Anton.
Vi är otroligt glada över denna familjen som alltid ställer upp på oss.
Dom har blivit min extra familj här eftersom min bor så långt iväg.


Japp, då har ni svaret på några av era frågor..
Men fråga på så ska jag bättra mig på att svara :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0