Melodifestivalen 2009




Herregud, i Måndags gick det upp för mig att Melodifestiavlen drar i gång i helgen!
Underbart att ha något roligt att titta på nu varje lördag.
Ska bulla upp med chips, dipp och godis och ha schlagerfest med Ängla :)
Tror 1:a deltävling kan bli tuff, men jag tror att Scotts tar sig vidare i alla fall. Dom är ju hetare än någonsin nu efter dansbandskampen. Håller oxå en tumme för Shirley som är en underbar tjej! Men även Nina sjunger fantastiskt...
Uteslutna är nog tyvärr Jonathan, Emilia & Carolina af Ugglas.. Men man vet aldrig!
Hoppas de bästa låtarna går vidare i alla fall..
Har en känsla av att Måns kan ta hem allt om han har en bra låt.
Sen är det ju nya regler, men dom har jag inte fattat än, så det får diskuteras efter lördag!! Tjoho schlager tajm!!!


Kommentarer
Postat av: Olle

Jag trodde det var låten som tävlade, inte artisten? Men så är det nog inte längre.

2009-02-04 @ 13:13:26
URL: http://cannibal.blogg.se/
Postat av: Zandra

Jag ser fram emot den 14e, då Lasse lindh är med :)

2009-02-04 @ 13:24:40
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0