Melodifestivalen del 2

Efter 1 minuts lyssningen inför schlagern ikväll tror jag så här:

FINAL: Måns Zelmerlöw : en riktig "hit". Inte lika bra som Cara Mia, men nästan. Och jag tror han kommer att leverera.
              H.E.A.T: Jag tyckte denna 80-tals hårdrocks låt va toppen så långt jag kunde höra. Tror dom kan skrälla faktiskt!

ANDRA CHANSEN: Lili & Susie: Mina barndomsidoler. Låten är verkligen en Lili & Susie låt och mpnga kommer att bli                                                                       nostalgiska & rösta!
                                       Amy Dimond: Alla små flickors favorit. En svängig pop-låt. Ängla sa direkt " Hon vill ja ska vinna!"


Jennifer Brown lät toppen på insp. Men det är ingen schlager. 
Markoolio, nja vad var det. Jag skrattade mest år texten.. Ha ha 
Lasse Lindh lät som en kopia av mina favvon Håkan Hellström :(
Coockies n beans, snyggt men jag tror inte att det går vidare.

Själv missar jag det ikväll :(
Ska faktiskt försöka hålla mig ifrån datan & löpen i morgon tills reprisen går!

Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

spela in så kanske du kan se d innan reprisen

2009-02-14 @ 15:38:31
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Maria Bredin

ah då var det värre

2009-02-14 @ 15:48:22
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Augustikid

Tävling på Augustikid.blogg.se

2 jätte fina smycken värde ca 300 kr



regler mm fin på bloggen,



välkommen och lycka till!!

2009-02-14 @ 16:27:50
URL: http://augustikid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0