Mina fiskar


Bebisarna simmar som fiskar där inne i magen.. 
Känner de små liven emellanåt.
Eller, jag hoppas innerligt att det är två jag känner.
I morgon ska vi på ultraljud, hoppas det ser bra ut.
Efter att min barnmorska sa "ja det är ju vanligt med missfall av det ena" så är man ju varit lite orolig.
Sammandragningarna är tillbaka med besked. Trodde jag var bättre än jag var och tog kanske i lite för mycket.
Nu gäller vila som min mamma säger. Annars tänker hon ringa så jag blir inlagd ;) Tihi, mammor!
Nej, men självklart ska jag vila mycket för mina bebisars skull.

Nu ska jag försöka få upp min sambo som sover.
Han jobbade till 3:30 i natt och är väldigt förkyld.
Måste ju försvara honom lite efter mitt senaste inlägg :)
Han jobbar verkligen alltid nu.
Fast familjelivet och allt vad det hör till stannar ju inte upp för det!

Kommentarer
Postat av: mamma

klart att du måste vila,hällst ska du ligga still..puss

2009-02-05 @ 14:29:28
Postat av: Kajsa

Vilken roligt blogg du har, synd man inte har hittat den innan. Du känner inte mig men din Emil vet vem jag är. Vi gick i parallell klass på gymnasiet. Jag är också gravid med min nr 2, beräknad förlossning 8/8. Så ni ligger lite före. Kul! Jag förstår helt och hållet dina kommentarer om hur man säger till en gravid. Jag tolererar det inte heller. Vila nu rikigt ordentligt. Hälsa Emil



2009-02-05 @ 15:21:10
Postat av: mio

Det är förståligt att du är orolig över att nåt ska hända de små i magen men det kommer säkert gå bra!

Ni har ju blivit spådda att ni ska få tvillingar och då är det säkert så!!



En kompis till mig gav ett motto till Emelie när hon var 7-8 år och hade det jobbigt:

Tänk positivt annars får du stryk : )

Jag kan ju inte skriva till dig och hota med stryk så det får bli: Tänk positivt så du inte mår dåligt och tar stryk :)

2009-02-05 @ 19:23:36
URL: http://metrobloggen.se/emilfan
Postat av: Petra

Kul att läsa om din tvillinggraviditet! Är själv gravid med enäggstvillingar i v 17 och känns fortfarande lite overkligt! Mycket oro osv =/

2010-04-22 @ 22:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0