på vagn jakt..

(bebis mage 20v, HALVVÄGS!)

Ja då var det åter en ny dag! 
Här ser det ut som det kan bli en fin dag med solsken.. Man kan hoppas.
I så fall blir det nog en "mini-promenad" för min del.
Ja, jag kallar mina promenader det, för ni skulle förmodligen skratta om ni såg hur korta dom är.
Men efter dom är jag helt slut & ryggen värker (ja det gör den redan på morgonen tyvärr). 

Idag ska jag och Maggan iväg och kolla på vagnar.
Överallt i alla tvilling info står det att man ska vara ute i god tid med allt.
Även om något skulle gå snett så blir man inte mindre ledsen för att man köpt grejor.
Däremot, om dom kommer för tidigt är det inte lika roligt om sakerna inte finns.
Pappan behövs i så fall på sjukhuset och med syskonet.
Så idag vill jag gärna bestämma vilken vagn vi ska ha.
Men shit, tvilling/syskon vagn är sjukt dyra! 

Att man sedan ska ha dubbelt av ALLT som sängar, bilstolar, babysitter med mera gör inte det hela billigare.
Därför är det bra att köpa lite pö om pö :)

Ha en underbar dag vänner !!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Eftersom jag har ägt alldeles för många vagnar för att bara ha en tvååring så är jag ngt av en hobbyexpert på babyproffsen. :) Kolla in Phil&Ted-vagnen och Urban Jungle-tvillingvagnen är faktiskt lika smidig som singelvagnen!

(Varför kan jag det här? :)) Lycka till!

2009-02-24 @ 09:49:01
URL: http://sofianatalie.blogg.se/
Postat av: Anna-karin

Hej!

Vi har ju lite grejer om du behöver!! Matilda ska få en ny säng på sin 2 årsdag så då kan ni ju ta hennes så slipper ni köpa två! Men i början har de nog samma säng de vill säket sova bredvid varandra!!

Kramar

2009-02-24 @ 09:57:09
Postat av: Sofia H

Åh vilken fin mage. Jag har faktiskt redan köpt en vagn, lite tidigt men det e som du säger, man bli ju lika ledsen oavsett. Hoopas vi hinner ses nåt nästa vecka. kram kram från Hjo

2009-02-24 @ 11:32:21
Postat av: Anna

Hej



Jag har babytravels syskonvagn och den är kanon. Blir liten i bilen och smidig att köra. Den är även bland de billigaste.



2009-02-24 @ 12:21:14
Postat av: Madde

Våra pojkar sov i samma säng tills dom var två månader. På BB sa dom att dom skulle vara fyra månader innan man splittrade på dom. Men våra sötisar rymdes helt enkelt inte och dom gillar inte varandra mindre för det.



När det kommer till vagn har vi haft en emmaljunga twin cerox-06. Fungerat riktigt bra i början men nu vill jag bara ha en ny för pojkarna liggar på varandra i den. Alltså håller den inte längre än drygt första året.



/Madde

2009-02-24 @ 12:24:39
URL: http://maddekjell.blogg.se/
Postat av: Kajsa (h&m)

Så fin du är. Nu syns de verkligen. Hoppas allt är okej. Stor kram

2009-02-24 @ 18:58:42
URL: http://kw86.blogspot.com
Postat av: jessica

hej! de hängsle byxorna som du har på dig, är de "vanliga" eller "mamma byxor"? var har du köpt dem & för hur mkt ? :)

2009-02-27 @ 09:56:01
URL: http://jessicajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0