Vagnar

Nu till något roligare...
Har kollat på vagnar idag. Och det lutar åt att det blir någon av dessa:

http://www.barnensgruva.se/BarnbutikenGruvan/images/shop/DW_SKY_carrycot_pink.jpg

Eaysy walker Duo (vi vill ha en svart):

Denna vagnen fanns tyvärr inte inne i butik förrän i Mars.
Men då ska jag dit & provköra :)
Men som hon beskrev var den väldigt bra..
Den är dock lite dyrare än nästa alternativ, men snäppet bättre i vikt & bredd.
Pris med två liggdelar: 11.297:- - 10% (tvillingrabatt) = 10.168:-



Carena double swing:

Denna vagn provkörde jag och den kändes super lätt att köra.
Kändes lagom stor och var lätt & smidig att fälla ihop.
Så det lutar väl åt denna eftersom priset är bättre.
Men vi får se..
Pris med två liggdelar: 6485:- - 10%= 5837:-
Priset på denna skiljer sig inte så mycket från att köpa en vanlig vagn.
Så att köpa denna ny känns helt okej.
Men jag ska ändå hålla koll på blocket..



Kommentarer
Postat av: Olle

11 000 för en barnvagn???? Vi köpte en på Jysk i somras för 700 kr tror jag det var. Funkar skitbra. Men de har nog inte tvillingvagnar, fast det kan ju löna sig att kolla på Eko-hallen. Jag minns att vi hade en syskonvagn när flickorna var små, tror vi gav 3-4000 för den, ny. Och då var det ändå ett känt märke. Inte kan dom ha gått upp med så mycket på bara några år, priserna på de flesta konsumentprylar har ju rasat?

2009-02-24 @ 22:10:12
URL: http://cannibal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du kollat babytravel? Vi har en sådan, är supernöjd! Går även o ha ståbräda på ifall Ängla inte orkar gå långt... Känns knappt att du drar den med tre barn för att däcken är så stora o bra... kostar 4995:- + 995:-/liggdel

2009-02-24 @ 22:27:09
Postat av: Zandra

super fin! :)

2009-02-24 @ 23:04:13
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Natalie

Det är väldigt värt att kolla runt på de tyska sidorna (mypram.com bl.a.). Där kan du få en UJ billigare än en Carena i Sverige! Kram!

2009-02-24 @ 23:10:51
URL: http://sofianatalie.blogg.se/
Postat av: sofia

hejhej..

grattis till bebisarna i magen..

såg att ni kollar på vagn... jag har själv en syskonvagn från babyproffsen som dom har på kampanj just nu den kostar 3995 och sen tilkommer det ju två liggkorgar som kostar 899 kr st... och den vagnen kan jag recomendera den e lättkörd o jätte fin... ha en bra dag och lycka till..///sofia

2009-02-25 @ 08:58:22
URL: http://frugustavsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej



Jag har oxå babyproffsens babytravel syskonvagn den är superbra.

Och inte så jädra dyr. En kompis till mig har den rosa som du visar på bild som hon har beställt från tyskland, hon tycker den är klumpigare än min.

2009-02-25 @ 09:23:45
Postat av: Erica Ohlin

Hej Zara.

Vi hade en emmaljunga syskonvagn förut men den var så jätte tung så vi köpte en babytravel syskonvagn istället och den är suverän den är lätt att köra och väldigt lätt att lyfta i och ur bilen. Det är nämligen aluminiumchassi på den så den blir mycket lättare så den kan jag rekomendra varmt. Ha det bra. Kram Erica

2009-02-25 @ 11:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0