Värkande rygg..

Ryggen värker som vanligt. Spelar lixom ingen roll om jag ligger, sitter eller går :(
Ska träffa läkaren idag för att se om jag blir fortsatt sjukskriven.
Hur trist det än är att vara sjukskriven skulle jag börja störtlipa om jag inte blev det.
Jag har insett mina begränsningar . Orkar man knappt går fram åt tillbaka till dagis (5min) utan att blir helt slut & få ont skulle det aldrig funka att jobba med det tempo vi har på H&M.
Ska även be om att få ett sånt "stöd-band" man kan ha under magen och runt om ryggen, ska visst vara bra!?

Efter läkarbesöket ska vi åka neråt Malmö för att hämta hem en säng till bebisarna som vi fyndat på blocket.
Vi ska självklart ha en till så småningom, men det har inte funnits någon likadan inne som inte varit såld redan.
Men i början ligger dom ändå tillsammans i en säng, så det är ju ingen brådska.

GULLIVER Spjälsäng  


Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej !



Jag hade sådant resårband när jag väntade Nova, hjälpte liiite bara, hade svåra foglossningar o var sjukskriven helt från v 23. Men sen fick jag en tensapparat, det kan vara skönt för ryggsmärtorna. Prata om sådan med ! Jag gick även hos sjukgymnast en gång i veckan, fick tips o sådär.

2009-02-26 @ 11:18:35
URL: http://mammajosefina.blogg.se/
Postat av: Therése

Sånt band har ju jag. Du kunde tatt det om Du hade behövt det innan läkarbesöket. Jag har ändå ingen användning för det mer.

Hoppas Du kan få en TENS-apparat för det är helt fantastiskt skönt för värkande ryggar!

2009-02-26 @ 15:08:56
Postat av: Joanna

Hoppas det blir bättre,klart man inte orkar jobba när man har så ont.Gillar dina smycken jättemycket,kan man beställa?

2009-02-26 @ 17:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0