Bebisar!?!

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/dynamic/00633/tvillingar_GR_DINGE_633012b.jpg

(bild aftonbladet)

 

Jag kan inte fatta att vi sak få två små bebisar. Så fort jag får lite tid över sätter jag mig vad datan & försöker hitta fakta om tvillingar och allt vad det innebär... Ska bli en fantastisk resa, säkert jobbig men mest vacker och iunderbar.

Man hoppas verkligen att allt ska gå bra. Har känt en hel del sammandragningar och ska i morgon få träffa läkaren.

Vill verkligen inte gå hem på "heltid" än, men är det vad som krävs för att mina barn ska må väl där inne är det en självklarhet.

Att gå ned i tid, så jag slipper långa pass hade passat mig super. Efter ca 3 timmar kommer värken i rygg, ben & fötter och då måste jag sätta mig ner vilket inte funkar i butik. Att bära kläder, hänga upp och städa en massa jackor är tungt, det kan man aldrig komma ifrån. Man kan nu inte säga till sina kollegor att göra all skit göra, det skulle jag aldrig kunna. 

Så jag hoppas kunna hitta en lösning som alla trivs med, både jag (bebisarna) och jobbet.

 

Har jag förresten sagt att den ena bebisen i alla fall är en pojk!

Den andra knep :)

 

Nu måste jag verkligen komma i säng, vila, vila, vila heter det visst.

Men jag har faktiskt legat i soffan innan å glott på ett nytt favvo program "Beverly Hills" (det nya).

Pinsamt, ja jag vet...

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej hoppas på att du får vara hemma o vila lite..Imorgon kommer det stöd strumpor,hoppas dom ska passa...puss

2009-01-26 @ 21:59:04
Postat av: Maria Bredin

Har ni några namn på G? :)

2009-01-26 @ 22:03:04
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!!



åh, vad roligt när jag skulle kika in och kolla hur det är med dig, så ser jag att det vankas TVILLINGAR! Jättegrattis till dig och Emil, gumman!Är övertygad om att du ser helt underbart vacker ut i din graviditet, skit i konstigt folk utan uppfattning om folkvett! Många varma kramar



2009-01-26 @ 22:11:41
Postat av: Jeanette

Aha en pojk :) spännande... :D Namn än??

2009-01-27 @ 06:37:46
Postat av: Lars

Tvillingar, dubbla gratulationer.

2009-01-27 @ 09:19:59
Postat av: Jossan

Kan rekommendera denna blogg www.mammabeckas.blogg.se, hon är 18 år och mamma till tre flickor varav ett tvillingpar !



Kram !

2009-01-27 @ 13:22:20
URL: http://mammajosefina.blogg.se/
Postat av: Erika

HAr oxå fartnat i 90210, det är ju bra :)

Du får lägga ut lite bilder på magen, nyfiken på hur du ser ut!

KRam Erika.B

2009-01-27 @ 15:59:25
Postat av: - Emma -

kikar in och läser lite:) ser att ni väntar tvillingar:) vad kul!



besök gärna min blogg också och rösta gärna fram den till månadens blogg :)



Ha det bra!

2009-01-27 @ 17:30:42
URL: http://adifferentwayofbeingyoung.blogg.se/
Postat av: mio

Jag kan inte riktigt fatta att spådomen slog in men det är ju jättekul att den gjorde det : )

2009-01-27 @ 19:14:48
URL: http://metrobloggen.se/emilfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0