ensam

http://z.about.com/d/movies/1/0/X/I/Q/thingswelostinthefireposter.jpg

Idag började dagen med disco på dagis :)
Ängla är egentligen ledig, så jag fick följa med henne. Avslutningsdisko för fröken.
Härligt att se alla barnen ha skoj!

Gick sedan hem för å la mig soffan för att kolla på film
"Things we lost in fire"
Som jag har lipat. Känner mig ännu mer deprimerad efter den.
Är så ensam här just nu. Emil är aldrig hemma, ja någon timma på förmiddagen sedan kommer han hem mitt i natten. Jag avskyr det! Önskar verkligen att han kunde vara hemma någon kväll i alla fall.
Men innan premiären kan jag drömma om det..

Usch vilket trist inlägg, men idag är jag rätt trist!

Kommentarer
Postat av: mio

Klart att det är tråkigt för dig att vara ensam så mycket. det är ju dessutom en omställning för dig när du måste ta det lugnt fast du är van att arbeta och vara i farten.

Det blir ju bättre : )

2009-01-30 @ 15:23:04
URL: http://metrobloggen.se/emilfan
Postat av: Zandra

Du, Zara.. dina inlägg är aldrig trista, Du förmedlar alltid en känsla ledsen som glad.

Det gör att man alltid, känner med dig..Visst är det trist när du är ledsen.. men det gör inte att dina inlägg blir tråkiga. Du är en underbar människa som jag tycker jättemycke om och jag älskar ditt sätt att blogga Zara. och du ska se vännen, snart är 14e feb här då får du se mer av din Emil igen. :)

KRAM!

2009-01-30 @ 15:46:11
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: mamma

Upp med humöret,allt blir lättare snart.o snart kommer du hem då ska jag killa dig i håret..kollade efter den filmen hos oss,verkade inte som den fanns här.Den är ganska ny eller????När du kommer hem tänkte jag att du skulle visa Linn hur man gör smyckena hon har inte kommit igång med dom nya verktygen lättare om du visar..älskar dig..puss

2009-01-30 @ 22:53:16
Postat av: milo

Alla dagar kan inte vara på topp, du har rätt att ha down dagar, det hör liksom till. Jag kan förstå känslan av att vara ensam o sakna han med stort H. Ta en dag i sänder gumman, er tid kommer. Du vet att du inte är ensam, ring, be om hjälp,det tar emot att be om hjälp. Men jag vet varför du behöver det just nu, väntar bara på att du ska höra av dig. Kramizzzzar milo

2009-01-31 @ 10:36:49
Postat av: sanna

Zara! tänk på allt roligt du har att se fram emot =)

Karlsborg vecka 10 tex. Skönt att komma tid och ta det lugnt, bli upp-passad kanske? hehe...



Hoppas du blir gladare snart.

tänker på dig och saknar dig <3....

Det är ganska ensamt här i skogen från och till också kan jag meddela, så, kan tänkamig hur du känner.

2009-01-31 @ 10:53:07
URL: http://sanna88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0