God morgon

Ja idag är man uppe i ottan som man säger.
Börjar 8:00 men det är ganska skönt när man går hem kl 15:00 även om det är en aningen trist att stiga upp i mörkret.

Sitter här med mitt morgon kaffe och väntar på bussen kan man väl säga..
Fick några minuter över, skönt att inte stressa..

Känner redan av en hel del sammandragningar, är det normalt vid en andra graviditet?
Måste nog ringa å kolla idag så allt är bra med vår lille där inne..

På Fredag ska vi få se det lilla livet, ska bli så spännande.
Men en viss orolighet finns det alltid inför ultraljud.
Tänk den inte rör sig osv..
Men det får vi verkligen hoppas.

Tiden bara springer iväg denna gången.
Är redan inne i V.16 (ca 4 mån)
Vid första barnet hade man bara det att tänka på vilket gjorde att graviditeten smög fram.
Nu går det med elefantsteg!
De gillar jag!

Näpp, borstning av tand sedan till bussen!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja jösses, tiden sniglar sig verklige fram nu vid första grav. Är bara i v8 och tiden går sååå sakta. Suck!

2009-01-20 @ 08:56:50
Postat av: carina persson

Hej vännen!



Det är normalt med sammandragningar. Men mycket sammandragningar tidigt i graviditeten kan också tyda på en urinvägsinfektion. Det sa min barnmorska när jag var gravid med flickorna. Särskilt lätt är det att få om man väntar mer än ett barn ;)



Hoppas att ni mår bra. Hälsa Emil och Ängla. På måndag fyller Emilia och Linnea 7 år. Jag fattar inte vart tiden blir av. Och jag fyller 40 om någon vecka. Det ska INTE firas.



Kramar från hela familjen Sjögren-Persson

2009-01-21 @ 09:24:52
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0