helgens bravader

Får väl säga att jag tror att det gick bra för oss på arrangörsgiget i Göteborg och Trädgården..
Kändes som vi fick med oss arrangörerna :)
Vi får hoppas att det ger en massa härliga spelningar i vår & sommar..

Gick direkt från tåget till mitt andra jobb H&M och jobbade där några timmar.
Sedan hem för att svida om till 30 års fest!
Eftersom min sambo gillar att vara på fest när det väl händer var vi inte förrän 2:00, vilket är sent för en gravid kvinna (speciellt efter en sån dag) var jag m,er än trött när Ängla vaknade (med feber) i morse. 
Men det var bara att bita i det sura äpplet å stiga upp för att åka in & prova kläder till RENT.
Så man kan lugnt säga att jag är rätt så slut idag!

Hoppas er helg varit bra!



Kommentarer
Postat av: eva-marie

Att du orkar... KRAMAR

2009-01-23 @ 20:51:54
URL: http://www.metrobloggen.se/evam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0