oregelbundna tider

Med det nya året fick jag ett helt nytt schema (ja vi får det varje år nu förtiden!)
I ställer för att jobba samma tider varje vecka (jag hade mån-ons ca 8-18 ledig tors fre) jobbar jag nu olika tider och nästan varje dag! Ja, det kan man väl säga är till det sämre. Men det är bara att gilla läget som dom säger. Har man något val?
På en vecka kan jag börja ena dagen 8 sedan 11 eller 13, 10 eller 12.
Att ha så oregelbundna tider är inte bra för kroppen (ja inte min i alla fall).
Sov tiderna blir olika så även mat tiderna.
Så nu har jag börjat ställa klockan tidigt så att jag kommer upp ungefär samma tid varje dag.
Jag och Ängla får lite förmiddagstid tillsammans oxå .) 
Ja ibland hinner jag till och med städa, diska eller stryka lite med...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0