kamera sladd funnen



förberedelser inför den stora galan gjordes hemma hos min morbror!
Klänning köpt i LA
(Här är även en bild på magen för er som önskade)



Fördrink under minglet tillsammans med skivbolags Anders




Vid middagsbordet..
Vi hade så roligt tillsammans och jag tror det syntes eftersom kameran ville filma oss så mycket :)
Vi hade tur som fick god mat till det priset!
Maggan var glad över att få se hela kändis eliten som var på plats!



Programledarna för kvällen Adam & Gry



Som lyckligast var jag när jag sprang in i Kevin eftersom det är Änglas stora idol.
Han var lika ödmjuk som på tv och lät mig ta en bild ;)
Jag ringde Ängla som bara skrek:
"Mamma har träffat Kevin!"
Så detta är hennes bild..

Kvällen fortsatte sedan på efterfesten på Berns.
Där blev jag inte så långvarig.
När det blir för trendigt och hippt trivs jag inte.
Jag och Maggan firade en lyckad kväll med en hamburgare på Mc Donalds och åkte hem å la oss :)

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Vi såg dig minsann flera gånger på TV! Kul att du hade roligt när ni nu inte vann. KRAMAR

2009-01-12 @ 00:40:15
URL: http://www.metrobloggen.se/evam
Postat av: Patrik Rasmussen

Du är alltid lika snygg oavsett, så det så... snart kommer jag och hälsar på. Så enkelt var det med den saken. Jag bjuder in mig själv från och med idag=)Hälsa super familjen. Snart fyra. Kan inte fatta det. Ja om inte mössen träng sig på det sista då blir det ju några fler. Hihi. Ha det bra nu och njuuut, det finns inget vackrare än en gravid kvinna. Så det så! Det handlar om avundsjuka. Så enkelt var det med den saken. Denna gången tänker jag inte missa din vackra mage. Hälsa=) Kram till er..

2009-01-12 @ 03:44:42
URL: http://www.patrikrasmussen.blogspot.com
Postat av: Patrik Rasmussen

ooops... skulle egentligen gjort kommentaren i inlägget angående folk som påpekar graviditeten. Klockan är mycket. Skyller på det.... nattis Zzzzznark

2009-01-12 @ 03:48:20
URL: http://www.patrikrasmussen.blogspot.com
Postat av: mamma

Vad fin du är jätte vacker..puss

2009-01-12 @ 08:36:02
Postat av: Jeanette

Jätte fina bilder..:)

2009-01-12 @ 10:42:36
Postat av: Elin

så vacker så är du... Bara ler när jag ser dej för tänk att det växer en liten människa i dej, helt otroligt, verkligen under.

Vilka människor det finns, blir helt matt men du jag säger bara skit i dom och njut av ditt:)!!!

PUSS PUSS

2009-01-12 @ 13:23:07
Postat av: Ellinor

Åh det är så fint med gravidmage:)När kommer bebisen?

2009-01-12 @ 16:28:45
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: linn syster

gissa vem som gråter glädjetårar just nu? , du är så jävla vacker zara, och din fina lilla mage med en(elr två) bebisar i, JAG SKA BLI MOSTER IGEN :D! är så otroligt stolt över både dig och din familj, som jag även kallar min, jag älskar er alla och jag hoppas att ni mår bra! puss<3

2009-01-12 @ 18:46:24
URL: http://cryourtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0