Ännu en Lördag!

En massa bad!
Handlat på Willys
Handlat golvplankor på Byggmax
Träning på att cykla utan stödhjul (ja, jag springer inte efter henne kan jag lova ;) )
Lite smyckestillverkning
Lite mat
Mys i soffan med gottis
Suttit på trappan, andats in den härliga sommarlufts luften på kvällen och snackat skit tillsammans med min kära sambo
Dusch
Nu läggdags!

Hoppas er Lördag varit bra!?

Ska tydligen bli lite svalare, inte mig emot. Fast jag vill inte att det ska regna.
Bara lite mer svensk, alltså lagom ;)

Nästa Lördag är tvillingarna beräknade!
Nästa Söndag fyller jag 27 bast!

Kommentarer
Postat av: Maria

tänk om du får dem på din födelsedag

2009-07-04 @ 23:31:45
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då kan man bara säga GRATTIS, GRATTIS!! till er tre.

Vi är i Kbg när det är dax. Då får vi möjlighet att fira tillsammans med din mamma.

Börjar bli nervöst här uppe i Sthlm.



Vi håller tummarna.



Kram

Jo.Ev.To.Sa

2009-07-05 @ 00:37:00
Postat av: Eva-Marie

KOmmer bebisarna på lördag får de samma fina födelsedag som Joel! Men det skulle vara häftigt om du fick dem i födelsepresent - fast de vill nog ha en egen dag förresten. Håller tummarna att allt snart ska vara över. KRAMAR

2009-07-05 @ 02:32:43
URL: http://www.metrobloggen.se/evam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0