Emil

Ser att en del börjar "klanka ned" på Emil.
Onödigt och elakt tycker jag. 
MIN blogg handlar om MIN vardag & inte HANS vardag.
Under denna graviditet har Emil tex städat varje vecka, eftersom jag inte fått.
Men nu VILL jag städa eftersom att jag vill att det ska sättas i gång tex.
Han skjutsar mig överallt eftersom jag inte orkar gå eller bära....
Bara två exempel....

Om jag skulle skriva om HANS vardag hade den väl sett ut som alla andra mäns dagar.
Han arbetar (även om hans arbete inte ser ut som alla andras!). Han har inte 7-16 jobb som andra har.
Han är artist och arbetar andra tider.

Annars så arbetar han på huset, klipper gräset osv..

Mat har han aldrig väl aldrig direkt lagat, men jag gör gärna det..
Tvättmaskinen får han inte använda ;) (för mig, jo till hans kläder då..)

Jag vill återigen säga att detta är MIN blogg och MIN vardag INTE Emils..
Sedan skriver jag inte om ALLT som vi gör häller för den delen..
Jag väljer ut MINA delar i MITT liv...

Jag har varit ganska skonad från elaka kommentarer vilket jag är glad för.
Att min familj blir sårad kommer jag inte att acceptera. Det är faktiskt MIN sambo som jag valt att leva med som det snackas skit om. 
Jag måste få ur mig all klagan som jag har i denna graviditet någonstans, jag har valt MIN blogg.
Allt för att min familj inte ska behöva stå ut med en allt för trött & tjurig mamma/sambo.
Missuppfatta inte det!

Emil är en bra sambo och pappa till vår dotter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Zara, ta inte åt dig utav de elaka påhoppen på Emil. Du om ngn vet ju vem han är o inte är. Folk har sååå lätt för att var elaka på nätet där dom inte behöver stå för det sen i verkligheten. Har svårt att tro att ngn skulle säga dessa saker till dig personligen om dom träffar dig.

Ville bara skicka iväg en kom till dig för jag har själv varit utsatt för "idioter" i min blogg som inte heller vet någonting om mitt o min mans liv men ändå väljer att skriva en massa skit om honom.. Så återigen, skit i dom! Det mår dom sämst av..

2009-07-03 @ 19:30:05
Postat av: mio

Det är ju det sista du behöver nu, att folk missuppfattar och inte förstår att han bidrar med sånt som kanske inte står i varje inlägg.

Vi tycker jättemycket om Emil och tycker inte om när någon klankar på honom!!

2009-07-03 @ 20:04:36
URL: http://metrobloggen.se/emilfan
Postat av: Sara Li

Klart han är!!! Kram

2009-07-03 @ 22:15:51
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Jag följer din blogg för jag gillar din vardag. Jag känner varken dig eller Emil. Du ska inte alls känna att någon klankar ner på ert liv. Det finns så många "måsten" och så många som gillar att "tycka" om andra människor men försök att inte bry dig. Det är ert LIV, och det jag följer om er vardag så verkar den vara helt normal. Lycka till med de nya barnen och jag hoppas att sommaren blir bra.

2009-07-03 @ 23:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0