Har det hänt något här på blogg.se?

Ni andra som bloggar på blogg.se, kan ni ladda upp bilder, välja tex centrerat osv? Mina ikoner som brukar sitta över där man skriver är väck? I alla fall. Nu har jag sovit igen. Är helt slut i hela kroppen! Känns att man är på sista refrängen om man så säger.. Tyvärr känner jag inga värkar :( Men jag hoppas verkligen att dom kommer tillbaka igen senare. Får se om jag följer med Emil till stan idag när han ska jobba. Kan lika väl sitta där som att sitta här. Det ända jag tycker är jobbigt nu är att vara bland folk. Prata, vara trevlig, svara på alla frågor.. Usch, vilken människa jag är. Men just nu orkar jag inte.. Det är därför jag drar mig lite. Får väl gömma mig bakom ett par solglasögon eller nått... (Hi Hi, argbigga som jag är just nu!) Kram till er alla! Känner mig stark av alla era lycko önskningar..

Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Tryck på ändra redigerare nere i högra hörnet så kommer dina ikoner tillbaka

2009-07-06 @ 12:18:58
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Zandra

Hej!

Jag För står dig helt och fullt!

Sickar en kram med Emil Hem till dig.

Så får ni krama tvillingarna från mig när de tittat ut :)

(ängla också såklart!)

Ja, kram till alla helt enkelt!

2009-07-06 @ 12:30:56
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Louise Borglin

Hej!



Vill bara önska dig lycka till och håller tummarna för dig att det händer i natt.

Jag vet hur det är att vänta barn under sommaren,mina fötter såg oxå ut som dina gör.

Många varma kramar från Louise

2009-07-06 @ 15:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0