Kristanstad Superstar!



Åkte med Emil in till stan ändå..
Satt bakom/bredvid scenen, så jag kände mig trygg ;)
Orkar verkligen knappt vara trevlig & svara käckt på frågorna om magen längre.
Hemsk jag är va!?
Men jag erkänner det.
Underbart att sitta & lyssna på de små stjärnorna.
Dom är både gulliga & duktiga och de var helt klart rätt vinnare idag!

Varje dag mellan 16-17:30 tävlar ca 10 barn på Lilla Torg om finalplats till den stora finalen på Stora Torg på Lördag. 2 st vinnare koras varje dag.
Så på finalen är det 10 st som tävlar om att bli Kristianstad Superstar!
Emil är alltås konfrencier & sjunger en låt när juryn ska komma överens om vilka vinnarna är.

Jätte trevlig tillställning med många talanger, så har ni chansen gå & kolla någon dag!
Det brukar alltid vara välbesökt!



Kommentarer
Postat av: OLESSIA

man orkar ibland inte

2009-07-06 @ 22:40:06
URL: http://olessiavontaylor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0