Mormor har åkt hem :(



Mamma har åkt hem :(
Har varit så tryggt att ha henne, Anders & Linn här.
Eftersom jag hela tiden pendlar i humör och tror att jag inte ska palla med har det varit underbart att ha dem här.
Men lite tur har jag allt ändå, för syster Linn stannar. Hon är en fena med barnen.
Så jag behöver inte känna full panik än :)

I dag skiner solen, så vi får väl passa på att gå ut lite..
Skönt att slippa regnet.
Man undrar ju om sommaren redan är över.

Nu måste jag börja förbereda mig för kompis besök.
Längtar efter alla men har inte haft ork.
Men jag tror jag kommer stor trivas när dom kommer & hjälper mig att hålla i Älvin & Vilda :)

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: mamma

längtar redan tillbaka kan jag säga.kommer snart igen kan jag lova måste hämta Linn.saknar barnen så mycket önskar vi kunde bo nära..puss

2009-07-25 @ 14:37:19
Postat av: Ida

Klart att det är roligt att träffa kompisar och alla är väl nyfina på de små liven.

Be alla som ska komma till dig att de tar med sig lite fika så är det löst, och det är bara att prata och mysa tillsammans.

ha det så bra och ta det lugnt

2009-07-25 @ 15:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0