Mulet

God morgon!!

En mulen söndag.. Har inte varit ute ännu för att känna om det är varmt.
Men det är det säkert ändå.
Vi kan behöva ( i alla fall jag) en mulen dag till att pyssla lite inomhus.
Allt sånt har ju en tendens att bli åt sido satt när solen gassar och det är 30 grader ute- med all rätt!

Får se vad som står på agendan i dag,
Vet att vi måste in och köpa mer färg till golven.
Kanske att Ängla få åka lite karusell i stan & kolla runt lite.
Ganska bra väder för det när man gått in i v 40 med tvillingar (!)

Nästa vecka ska Emil arbeta med "Kristianstads superstars" varje dag mellan 16-17:30.
Lite nervöst med tanke på barnen som förhoppningsvis vill komma ut denna vecka.
Hoppas att dom väljer att komma ut på natten, för då är det inga problem ;)
Annars får vi lösa det då..

Ha en fin Söndag alla bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: mamma

ja nu närmar det sig,vi har ju tre födelsedagar som barnen kan komma på riktigt spännande.Linn ville att dom skulle komma på hennes men så blev det ju inte..Nu börjar jag bli nervös vet ju hur jag kände sist...Du är fortfarande mimlilla tjej trots att du är vuxen men så känner nog alla föräldrara..puss

2009-07-05 @ 10:59:15
Postat av: Harriet

Hej. Måste erkänna att jag har smygtittat länge nu... Jag hoppas de små snart kommer till världen... o det vore ju inte illa för Zandra om det blev nu när hon är i skåne. Kramar till dig o din familj...Zandras moster Harriet i Enköping

2009-07-05 @ 14:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0