103 år, de ni!

Sep 2004 när jag låg på BB med Ängla kom Emil dit (som hade varit hemma ett par timmar) och sa att han hittat ett hus som han ville att vi skulle ha i en by utanför Kristianstad.
Nov 2004 skrev vi på papprena.
Vi köpte huset av en dam som då var 98 år.
Vi flyttade in sommaren 2005 och på höstkanten kom hon och hälsade på oss 99 år gammal!
I dag fyller hon 103 år!
(läs om henne här i Kristianstadsbladet )
Vi hade hoppats på att tvillingarna skulle tittat ut idag på hennes dag!
Det hade varit fint på något sätt.
Men ännu är ju inte dagen/natten slut. :)

Nu blir det sommarkrysset med chips & godis!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Häftigt, tänk om man blir såå gammal=)

2009-06-20 @ 20:05:37
Postat av: Natalie

Jag tror (& hoppas) att the twins tittar ut på min födelsedag! :-) Kram till er

2009-06-20 @ 23:24:35
URL: http://sofianatalie.blogg.se/
Postat av: Carina Persson

Åh, vilken söt tant. Hoppas allt är bra med er. Hälsa Emil och Ängla.Och var snäll och hälsa din mamma från mig.



Kram från



Carina

2009-06-21 @ 01:00:37
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Josefine

Hejsan!

Är inne och läser din sida ibland. och inte förrän idag såg jag att du skrivit om min gammel farmor. Kul att läsa.

Hoppas ni trivs bra i huset.

kram

josefine

2009-12-28 @ 09:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0