Bonna-mat!

Vi har legat vid badet hela dagen..
Magen har gett sig lite till känna (mens värk) och nu är den väldigt spänd. 
Men inget mer än så..

Idag blir det "bonna-mat" som jag alltid kallat det för:

•Stekt potatis (färskpotatis)
•Stekt korv
•Bacon
•Stekt ägg

Ska sätta i gång med det nu.. 
Men man är inte så sugen på att varken äta eller laga den nu när det är så varmt tycker jag.
I morgon ska vi tydligen få lite regn här, kan bli skönt faktiskt.
Så man hinner ikapp lite hemma.
För sedan skulle solen komma fram igen på Onsdag..


Kommentarer
Postat av: Marina

Bonnamat, det har jag aldrig hört men gott är det med den maten.

Jaha, då får vi väl se hur det går med magen, om det händer något under natten........

Jag skulle inte gråta direkt om det blir regn i morgon faktiskt. Det är lite svårt att hinna med inne när det bara är så varmt. Lagom är bäst!

2009-06-29 @ 19:48:07
URL: http://marinastradgard.blogspot.com
Postat av: Carina Persson

Hej Zara!



Nu finns det bilder från min brors bröllop på min blogg. Båda två hade sina halsband på sig och de blev så glada för dem, båda två. Sofie tackade nog tio gånger för sitt och min bror, som inte är någon smyckesmänniska, tyckte att de var så fina. Även bröllopsgästerna tyckte att de var superfina och någon ville beställa ett sedan.



Kram från



Carina och barnen

2009-06-29 @ 20:02:01
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0