BY ZARA



"AVLÅNGA TAGS MED BUDSKAP-LÅNG KEDJA"

Fick ett mail nu på kvällen ang en födelsedagspresent (som är ganska snart).
Eftersom jag är rädd att det ska sätta i gång (förlossningen) när jag har en beställning till ett visst datum tog jag tag i saken direkt.. :) Men så fort jag får en beställning kliar det att få börja.
Älskar verkligen detta med att skapa smycken.
Denna mamma trodde att dotterns sambos namn säkert oxå skulle hamna på halsbandet senare satte jag pärlorna på en extra länk så dom enkelt kan sätta på en tag till om dom vill.
Annars gör det inget att den är där ändå, det är snyggt.
Hoppas denna dotter blir nöjd.

Vid intresse maila:
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0