Det blev en dag vid poolen (igen!)



I denna värmen finns inget annat att göra!
Å man får passa på, vet ju inte hur länge det varar.
Ängla har fått vara ledig hela veckan, tror hon behöver tid med mig (oss) nu innan tvillingarna kommer.
Å när vädret är så fint funkar det utmärkt för mig att orka oxå.
Halva dagen är man ju ändå i väg & hon badar mest hela tiden.
Själv kan jag ta det lugnt!

När inte jag badar får Ängla bada i barnpoolen.
Men jag har varit i bassängen en hel del idag.
Utan linne runt magen som jag haft de andra dagarna.
(har tuffat till mig frn dag till dag. Dag 1 badade jag inte alls. Dag 2 badade jag med linne . Dag 3 utan linne. Ja, jag har ju bikinitopp såklart!)
Har inte velat visa den, det är ju rätt grotesk (skinnet är ju ganska spänt om man så säger). Folk tittar!
Men jag tog en handduk runt och slängde av den precis innan jag klev ned på stegen i vattnet :)
Kokar ju om man inte får bada.
Ängla tycker det är mysigt att bada med mig oxå..
Ja, å sedan blir det ju lite fika mellan varven då lillan måste värma sig lite..

Nu bär det snart i väg på fotbollsavslutning med grillning!
Föräldrarna mot barnen.
Behöver jag säga att jag inte ska vara med :)
Men jag ska heja på!
På Ängla såklart!


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, din fjant !!! OM nu folk tittar är det av avundsjuka !!! Först och främst så är du helt naturligt grymt snygg. Sen har du TVÅ bebisar i magen, TVÅ !! Klart att den är stor !! Men VACKER !!

Så om du ska till poolen imorgon så dumpa handuken och gå runt å gläns...

Gör du det så kör jag på bikini ;)

s



Ha en skön kväll

2009-06-24 @ 19:29:19
URL: http://focim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Tack så jätte mycket för de fina haösbanden du gjort till barnen! Du är verkligen gullig! Oscar blev jätte kätte glad har haft det på sig hela kvällen.. De var verkligen jätte fina. Tack ska du ha! Kram

2009-06-24 @ 21:30:16
Postat av: Malin

Så söt ängla är!

2009-06-24 @ 22:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0