Det kliar!

Besöket hos barnmorskan gick bra.
Hade förberett mig med att doppa en sticka i samma mugg innan hon gjorde det.
Den visade som vanligt gul inte grön.
Sedan gömde jag den i väska (ha ha)..
Men denna gång sa hon "ja, stickan visade bara bra!?" Jag fattar ingenting! Hon måste verkligen kollar fel innan.
(när vi var inne på sjuhuset förra veckan så sa dom oxå att det var gult inte grönt).
Skönt vilket fall!
Hjärtljuden visade bra, fast dom sov så det var lugna hjärtljud.
Frågade om klådan på magen som håller mig vaken om nätterna (frågade barnmorskan som gjorde ultraljudet i tisdags det oxå, men hon sa att det inte fanns något att göra!), om hon inte häller visste ngt sätt som kunde lindra det hela..
Då blev det fart! :)
In till doktorn som skrev ut medicin, och sedan till "syster" för blodprov som jag sedan fick köra upp till sjukhuset med.
Dom kollar väl levervärden. 
Jag är glad att jag fick tabletter mot klådan. Men ännu har det inte hjälpt.
Denna natten har varit hemsk. har nog aldrig kliat så mycket.
Har gått upp & ned för att blöta ned en handduk med kallt vatten.
Hela sängen har fasiken varit blöt.. :(
Å det kliar fortfarande... hoppas att det ska gå över under dagen här..

Vi hörs lite senare om midsommarfirandet!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Ja jag hoppas det hjälper.. Hoppas ni får en bra midsommar.. Oscar väntar på att få dansa kring midsommar stången.

kram familjen i igelstorp

2009-06-19 @ 11:35:32
Postat av: Laila

önskar er en trevlig midsommar.



när det klia som mest på min mage under tiden jag var gravid....så tyckte jag det var skönt med keln de använder vid ultraljudet...för det kylde



kram

2009-06-19 @ 11:35:56
Postat av: mio

Hoppas ni får en bra midsommar!!

Kramar från Brastad

2009-06-19 @ 14:03:46
URL: http://metrobloggen.se/emilfan
Postat av: Carina Persson

Trevlig midsommar på er! Och tack igen för halsbandet, Zara. Jag är så glad för det. Det blev så fint med de blå stenarna.



Kram från



Carina och barnen

2009-06-19 @ 16:19:36
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Carina Persson

Trevlig midsommar på er! Och tack igen för halsbandet, Zara. Jag är så glad för det. Det blev så fint med de blå stenarna.



Kram från



Carina och barnen

2009-06-19 @ 16:19:44
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Lena

Prova med aloevera gel. Den kyler och hjälper mot klåda. En bekant hade det på barnens vattkoppor och de kliade knappt alls. Kanske värt att prova? finns på hälsokostbutiker.

2009-06-20 @ 11:49:53
Postat av: marlén

När jag hade klåda under en av mina graviditeter, så andvända jag kylbalsam, blir ju inte så snyggt efteråt, men det hjälpte =) iallafall på mig

2009-06-20 @ 12:42:49
URL: http://marlensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0