Fickur

Inga bebisar än! (lika bra att börja med att säga det!)

Har ju länge velat ha ett fickur med en läderrem runt halsen
(sånt som många har nu), men aldrig blivit färdig till att köpa ett.
Blir alltid lite snål mot mig själv när det gäller ngn form av smycke (eftersom jag gör själv).
Därför gick jag in på Tradera för att se om det fanns några fickur där, vilket det fanns i många olika prisklasser.
I dag vann jag ett för 150:- :)
Så nu ska mitt ur få ett läderband och sedan få hänga runt min hals :)
Vilken bra start på dagen...

\\\\\ Vacker Klocka, Fickur med Kedja /////

Kommentarer
Postat av: Jolbi - fashionillustrator

Tack! Ja det är häftigt!



Jag har min farfars gamla klocka, den fungerar inte men det är ett vackert minne av honom som jag ofta har på mig:)

2009-06-11 @ 10:33:03
URL: http://jolbi.blogg.se/
Postat av: anna-karin

Vad roligt! Känns alltid gott när man får något man längtat efter!

kram Anna-karin

2009-06-11 @ 11:33:53
Postat av: mamma

Grattis vad kul,var vann du den?turen börjar vända för dig.puss

2009-06-11 @ 12:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0