Förvärkar

AXA Mannagryn 500 g

Kl är 05:45 (för att vara exakt).
Har inte sovit mycket de senaste timmarna.
Har haft "mensvärk" som gjort att jag inte kunnat somna..
Å en ganska så spänd mage.. (men det är den ju ofta eftersom det är två i och för sig).
När jag legat och vridit mig, varit uppe och gått, lagt mig igen gav jag upp.
Har tagit en varm dusch och nu äter jag mannagryns gröt.
Blev så hungrig, men nu känner jag att de tar emot lite ändå när jag ska äta.
Hoppas kunna lägga mig igen, för jag är grymt trött.
Vi får väl se vad det utvecklas till detta.
Om det fortsätter eller går tillbaka.
Tur att jag idag har 35 fulla veckor!

(Bli inte oroliga om jag inte bloggar på ett par timmar. Förhoppningsvis ligger jag & sover iegn dessa timmar!. Känner mig inte alls orolig själv inför detta. Om det skulle bli eller om det går tillbaka.)

Kommentarer
Postat av: Pia

Vad spännande lycka till:)

2009-06-07 @ 07:19:20
Postat av: Therese

Kanske, kanske inte... Lycka till hur det än blir. :)

2009-06-07 @ 08:24:28
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Ja det är spännande! Hoppas du får sova lite i alla fall! Håller alla tummar som går!

kram

2009-06-07 @ 08:27:32
URL: http://akkro.blogg.se/
Postat av: Sara Li

Hehe... så härligt lugn du låter, Zara. Då kanske man inte behöver satsa på att åka till Skepparslövs kyrka ikväll för att se din käre sambo uppträda? ;-)



Förresten... jag skrev ju inget i meddelandefältet häromdagen när jag förde över pengar till dig. Jag var bara så ivrig över att få köpa smycket så jag glömde bort meddelandet. Men du vet ju att den "tomma" överföringen är från mig i alla fall... ok? :-D

2009-06-07 @ 09:20:16
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: mamma

stumpan tänker på dig hela tiden,nunhar du kännt så här några dagar så det kanske är på gång,spännande o lite oroligt för mig som mamma/mormor.älskar dig så mycket du är så duktig.puss

2009-06-07 @ 09:37:24
Postat av: Mia

Hihihi.... får jag gissa så har du bebisar om max 2 dygn. Förmodligen redan i natt....

Låter som att det är på G på riktigt nu :)



LYCKA TILL !!!

2009-06-07 @ 10:17:22
URL: http://focim.blogg.se/
Postat av: Harriet.Leon o Niklas

Hej vännen....skiiit nu är det verkligen nära....jag kikar in nästan varje dag för att se hur många dagar det är kvar....det inte ens säkert att du behöver vänta alla 35 dagar. Vi tänker på dig o hoppas att allt flyter på som du vill. JAg sover inte bra heller bara en massa mardrömmar jämt o ständig och nu börja jag få ont när jag ligger för länge på nån sida:( Föresten Niklas Mamma älskade Halsbandet det glömde jag helt bort att berätta för dig.....Krama om Ängla o Emil från oss alla.....

2009-06-07 @ 10:19:11
URL: http://kyolaba.blogg.se/
Postat av: Malin

Lycka till gumman! Det här är ju jättestort! Drömde om er inatt att emil hade skrivit till mig att tvillingarna hade kommit :)Håller tummarna för dig! Väntar med spänning!!!! KRAAAAAM

2009-06-07 @ 12:14:21
Postat av: Sarek-Jessica

Åååh så spännande gumman! Väntar mig ett sms dom närmaste dagarna då.;-)



Lycka till! Det kommer att gå så bra.

Massor av kramar från oss i Norrland!

2009-06-07 @ 13:26:29
URL: http://www.2barnsmorsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0