GRATTIS SVERIGE!

http://2.bp.blogspot.com/_NCiZoMsuOvc/RmUnQBqONjI/AAAAAAAAAHE/2F_ieE8YhGg/s320/Nationaldagen_flagga.jpg

I dag är det vår dag.
Alla vi som bor i dett avlånga land..
Så grattis till oss!

Ängla ska på marknad med Milo.
Det tycker hon ska bli roligt.
Lik mamma, allt äe roligt då man får shoppa! :)

Jag och Emil ska sjunga på bröllop kl 15:00.

Jag ska sjunga:
♥ För alltid (Sara Löfgren)
♥ Nu vaknar livet tillsammans med Emil

Sedan ska Emil sjunga en 80 tals power ballad som är grymt svårsjungen.
Tur att jag inte fick en sån låt nu med denna mage.
Men han kommer klara det gallant.

(såg en fråga ang komp till sången. Emil spelar gitarr & piano till. Ja, inte samtidigt såklart!)

Jag blir alltid nervös på bröllop, vet inte varför.
Kanske för att det är parets viktigaste & finaste dag i livet..
För att man absolut inte får sjunga fel eller falskt..
Att allt annat är så tyst & naket.
Å jag kommer inte vara mindre nervös för att jag är höggravid & haft en del känningar de senaste dagarna :)

Nä, men det kommer att gå bra!!

Ha en bra Lördag!




Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till ,det kommer att gå jätte bra.puss

2009-06-06 @ 09:47:13
Postat av: Erica Andersson

Lycka till Zara & Emil.. Ni är duktiga båda två. =)

Kramar Erica

2009-06-06 @ 11:38:57
URL: http://kindbergsflickan.blogg.se/
Postat av: Anna-karin

Jag vet att ni kommer göra succe i dag. Ni är fantastiskt duktiga!

Ha en bra helg

kramisar från igelstorp

2009-06-06 @ 13:07:03
Postat av: Carina Persson

Det kommer att gå hur bra som helst. Ni är superduktiga, båda två. Jag ångrar inte en sekund att Emil sjöng på vår Peters begravning. Det kunde inte blivit finare och bättre. Skulle egentligen vilja ha er på min brors bröllop men ni ska ju ha bebisar snart :-) så det hinns nog inte med.



Hälsa Emil och Ängla.



Kram från



Carina och barnen



2009-06-06 @ 15:35:52
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0