Klarade det!

Det gick bra!
Puh, nu kan jag andas ut igen :)
Nu är jag redo att föda (ha ha).
Men så svårt det är att sjunga med denna mage tryckandes uppåt.
Det blev ju inte bättre av att bebisarna började trycka ännu mer när vi sjöng & spelade.

Har känt av magen mycket nu, undrar om det är på gång.
Emil skulle egentligen på RENT fest idag, men stannar hemma eftersom jag känt så mycket de senare dagarna. 

Eftersom han är å snäll mot mig låter jag honom se på fotbollen i kväll.
Jag hade gärna sett national firandet..


Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Hej vännen!



Jag skrev ju att det skulle gå bra. Har ni inte två tv-apparater eller kan se tv i datorn? Så får jag alltid lösa det här hemma när barnen vill se olika program. Men ni vill kanske sitta tillsammans?



Hoppas allt är bra annars. Jag tänkte sortera ut lite bland allt material jag har till smycken. (det är ganska mycket) Jag gör ju nästan aldrig något så det behöver inte ligga här och skräpa. Vill du ha lite i så fall?



Kram från



Carina och barnen

2009-06-06 @ 20:03:00
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Eva-Marie

Fotbollen var väl inget vidare.... Du skulle sett Nationaldagsfirandet i SVT - det var bra!

2009-06-08 @ 00:11:12
URL: http://www.metrobloggen.se/evam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0