Michael Jackson

I natt väckte Emil mig och sa:
"Michael Jackson är död!"

Och jag blev chockad fast att han inte är någon närstående till mig.
Men på något sätt har han berört oss alla.
Ingen kan ta ifrån honom att han är kung av pop.
Vilken musik, vilka låtar & vilka shower!
Sedan kommer alla anklagelser, vad som stämmer kommer vi aldrig att få veta.
Att han var märklig eller sjuk på något vis kunde vi alla se. 
Kanske pga sin uppväxt, eller kanske helt enkelt efter all framgång och uppståndelse?
Men om han var pedofil kan ingen bevisa.
Men vi kan bevisa att han levererat ett ex antal hits genom åren!

Vilket fall känns det konstigt att han inte längre finns bland oss..

Här kommer min absoluta favorit med kungen av pop!






Kommentarer
Postat av: Carro

Ja man börjar nästan (??) gråta av den låten... Hörde det nu på nyheterna o hajade till jag med...

2009-06-26 @ 09:13:20
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Maria

Gillar han inte men sure det är trist när nån dör

2009-06-26 @ 09:13:30
Postat av: Mia

Jag läste inatt, att han åkte in akut på sjukan. 15 min senare var han död....

Chocken kom nog då...

Idag har jag bara ylat som en gris när alla hans låtar snurrat på alla radio kanaler......

Känns löjligt att gråta för en kändis, men fan... han är ju en så stor del av ens liv !! Hela barndomen/uppväxten är ju Michael Jakson kantad...



Vi åkte till Torse seeent igår. Men idag ska vi dit tidigt ;) Ska ni dit ??

2009-06-26 @ 09:35:47
URL: http://focim.blogg.se/
Postat av: Jeanette

mmm, den är underbar den låten..

R.I.P <3 Michael

2009-06-26 @ 10:55:42
URL: http://jeanettemm.blogspot.com
Postat av: Åsa

Verkligen trist:( Gillade honom. Hans låtar e bara så underbara!

R.i.p

2009-06-26 @ 11:53:37
Postat av: mio

Ja den låten är jättefin! Första gången jag sett en video med honom när han sjunger en ballad!

2009-06-26 @ 13:36:23
URL: http://metrobloggen.se/emilfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0