Olika

 
 

Som en graviditet kan skilja sig frpn den andra.
Här var jag med Ängla i ca 6:e månaden tror jag (ca 24 veckor)
Nu när jag var i 24:e veckan var jag redan stor som ett hus.
(ja, jag väntar ju två nu)
Men så bra jag mådde fysiskt med Ängla.
Jag gick upp en massa (25 kg!) men hade inte ont någon stans.
Jag fick ischias i 5 dagar som sedan försvann (har dock kommit & gått efter förlossningen).
Turnérade till två veckor innan med SAREK.
Vi hade grymt mycket jobb & långa resor.
Men jag tyckte det va toppen!
Annat nu, har varit hemma med krämpor sedan v 16.
Som sagt, det finns inte en graviditet likt den andra...-

(bilder från AMELIA GRAVID 2004)

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Jättefina bilder. Visst är det så att alla graviditeter och förlossningar är olika. KRAM

2009-06-08 @ 00:08:14
URL: http://www.metrobloggen.se/evam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0