Söndag den 14 Juni

Vad skönt att man kunnat vara ute idag :)
Inget regn på hela dagen.
En hel del blåst, men vad gör väl det bara solen skiner.
Ängla har lekt med Tilde idag, en stund där & en stund här.

Emil har jag inte sett röken av eftersom han målar rummen.
All träpanel ska ju målas vitt, å det tar ju sin lilla tid som ni säkert vet..

Bebisarna har vi inte häller sett röken av ha ha..
Men dom har tryckt på en del kan jag säga, nedåt...
Har dom i knät just nu när jag sitter & skriver.
Har ju gått 36 fulla veckor nu..
4 veckor kvar... 
Man börjar se ett slut även om jag säkert är inne på den absolut värsta tiden av denna graviditet.
Har jag legat i soffan ett tag viker sig benen när jag reser mig upp eftersom fogarna gett upp..
Mindre kul!
Försöker "rasta" mig lite varje dag med en promenad längst kvarteret :)

Ska väl strax krypa ned i bädden kanske, lätt att bli kvar här framför datan tyvärr..
Alldeles för lätt..

Ängla ska på semester i morgon som hon säger :)
Hon ska med farmor & farfar till Liseberg & bo på hotell..
Det blir roligt för henne..



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en härlig tjej Zara..det är så mysigt

att få följa dig i din vardag. jag kollar din blogg flera gånger varje dag. kram

2009-06-14 @ 22:48:16
Postat av: Carina Persson

Vad roligt för Ängla. Blir lite avundsjuk. Just nu vore det en dröm att få fly vardagen några dagar....



Hoppas allt är bra med er och att bebisarna kommer snart. De längtar nog efter mamma, pappa och storasyster nu. Har du användning för smyckesgrejorna? annars får du slänga det eller ge bort.



Hälsa Emil och Ängla.



Kram från



Carina och barnen

2009-06-14 @ 23:10:30
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Sara

Sannolikheten att du måste gå 4 veckor till är väl ganska liten ändå hoppas vi! Hoppas de väljer att titta ut snart så du slipper fogarna och tunga magen!

2009-06-14 @ 23:52:09
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Aldrig kul när fogarna krånglar... innan mina flickor föddes så kunde jag gå och helt plötsligt knixade det liksom till så att ena benet vek sig... jag såg nog väldigt rolig ut på stan;.))

2009-06-14 @ 23:52:52
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Git

Är så glad för att du knipit så duktigt :)

Nu är jag inte orolig för dig längre.

Har två bloggar jag kikar på flera ggr per dag, det är din och Zandras.

Massor av lycka till.

Kram

2009-06-15 @ 08:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0