Städtant!

Oj, oj, oj! 
Som jag har städat bilen idag!
För er som känner oss vet ni att det inte handlar om att bara städa ur en bil lite grann genom att dammsuga & torka av lite.. Nej, för er som inte känner oss kan jag tala om att vår bil mer eller mindre ser ut som en soptipp.
Kan inte förklara hur det kan vara så, men ägaren till bilen är inte så noggrann vd det gäller det & då hänger resten på lixom.. Den är fylld med det mesta, allt från burkar till kontorsmaterial..

Häromdagen började jag med att slänga allt skräp!
Blev ett ex antal påsar med sopor & en stor kasse med pant.
Dammsuga & torka hade jag tänkt överlåta till sambon..
Men idag då det var lite molnigt tog jag tag i saken och började stor städa..
Dammsög, torkade, dammsök, torkade..

Å nu kan faktiskt till och med två små söta spädbarn åka i den :)
Det var det som var tanken..
Å gud nåder den som slänger ngt mer skräp i den!!
:)

Som tur är bjuds det på middag hos Milo idag, så jag behöver inte ställa mig vid spisen i alla fall..


Kommentarer
Postat av: mamma

vad duktig du är..Nu är det dags att sambon lär sig..puss

2009-06-27 @ 18:41:06
Postat av: Josefine

Men då så, det var nog det bebisarna väntat på. De vill ju inte åka hem från BB i en smutsig/ stökig bil.; ) ; )

2009-06-27 @ 19:51:33
Postat av: Anna-karin

ja du är otrolig! men snart får du ge Emil en Kick där bak vet ja(ha ha). Ja nu kan de små komma då! Som alla har väntat Oscar tittar ofta på dina bebisar (som han säger) han vill också ha en bebis säger han!! Ha en bra dag

2009-06-28 @ 07:51:04
Postat av: zara

Emil har skött sig utmärkt under graviditeten faktiskt.. Med städningen å så, bara så att ni vet allihop!!

:)

2009-06-28 @ 09:02:48
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0