Midsommarafton


Jag i maxiklänning från H&M (barnavdelningen!)


Min älskling poserar (som vanligt) i sin klänning från H&M


Sedan kom en liten gullig tjej (TILDE) å knackade på dörren med en vacker krans till Ängla :)
Det är bästa vänner det!

Lite lek i parken innan....

....dansen drog igång!



Efter dansen i parken begav vi oss hem till Maggan & Pierre där vi skulle fira tillsammans med dem & Maggans bror, fru & barn..
Lugnt och skönt, precis vad jag klarar av just nu :)
Vi började med sill lunch (prinskorv & köttbullar till barnen & Emil).
Sedan var det dax för lite femkamp (som blev fyrkamp!).

♥ Kasta pil
♥ Trycka iväg en tvål ;)
♥ Kasta boll
♥ Spika i en spik på mins slag

Efter det blev det fika av en underbar kladdkaka med jordgubbar och grädde.
Barnen lekte fantastiskt bra hela kvällen & vi hade super trevligt..

Framåt 19:30 snåret var det dax att äta igen (!)
Vi grillade och efter det var jag så mätt..

Men kvar på matschemat var jordubbar med glass (jag tog med mjölk eftersom jag trodde min mage skulle göra uppror annars)..

Jag känner att jag fortfarande är mätt efter all denna mat :)

Vi har precis stigit upp här (inte Emil förståss!) så vi får väl försöka få i oss lite frukost i alla fall..
Sedan blir det bara en slappar dag, skönt!

Hur var er midsommar!?


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej vad fina ni är.Ängla är så söt.....Vi hade trevligt hos din bror dansade med barnen,åt em massa mat o jordgubbs tårta gått.....puss

2009-06-20 @ 13:07:15
Postat av: Pia

Hej vilka fina bilder:) o du din mage har sjunkit ner jättemkt så det kanske är dax snart nu då...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0