BY ZARA



"LILLY"
Liten berlock med namn i + silver stjärna eftersom Lilly verkar vara en liten stjärna :)
Beställt av min kompis Carro.
(allt material Silver 925)


ÄNTLIGEN SÅ KOM DEN AVLÅNGA BERLOCKEN TILLBAKA I SORTIMENTET


"LOVE/HOPE"


"BARNENS PERSONDATA"


"TILL MAMMAN MED MÅNGA HÄRLIGA BARN"
(tjejernas namn i ringen & pojkens i berlocken som hänger ned)


"AV HELA MITT HJÄRTA + BARNENS NAMN"


"KÄRLEKS-PARET"

Allt material är silver 925
(förutom stenarna)

Vid intresse eller frågor maila:
[email protected]

För er som beställt dessa lägs dom på lådan i morgon :)




Kommentarer
Postat av: LindaT

Så fint det ser ut! Precis som jag tänkte! Vilken tur jag har att du har hunnit göra det. Nu hoppas jag att knytena vill komma ut snart. Lycka till!

2009-06-10 @ 07:40:30
Postat av: mamma

vad duktig du är,trots att du har så ont...jag är jätte glad över mitt halsband.puss

2009-06-10 @ 08:44:06
Postat av: Carro

ÅÅÅH va fint det ser ut!! Hoppas det dimper ner i lådan idag :D

Så får du kolla in min blogg o se hur det ser ut på..

Lycka till med maggen!!

Kram o än en gång tack för du tog dej tid nu..

2009-06-10 @ 10:16:22
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Sara Li

Hmmmmm Zara... var äääär du? Du har inte bloggat på några timmar nu ju... kan det vara så att...? :-D Tänker på dig.

2009-06-10 @ 11:09:16
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Gunilla

åh vad de ser fint ut...du e super duktig!!! längtar till posten kommer...

ha de så bra...

kram

2009-06-11 @ 08:13:44
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0