Vinst igen :)

Sommarbaby? Då behöver du en varm, skön åkpåse till hösten!
Sommarbaby? Då behöver du en varm, skön åkpåse till hösten!
(bild: tagen av säljaren på TRADERA.SE)

Budade precis hem dessa fina åkpåsar till höst/vinter på TRADERA.
Det är verkligen min dag idag :)
Kanske bebisarna kommer i natt till och med min tur som jag har idag.. Hi Hi
(pris för båda: 485:-, kostar ju inte ens 1st annars)

Nu ska jag även sälja av vår One three hill åkpåse som vi hade till Ängla.
(urban jungle´s åkpåse)
Så då tjänar jag in lite där med..
Kalas!






Kommentarer
Postat av: mamma

jösses vilken tur du har..Vi har precis hämtat Linn i skolan hon var jätte fin..hon fick bra betyg,kan inte fatta att hon har fixat det så bra efer att ha haft det så jobbigt..Jag är världens lyckligaste mamma älskar er alla..puss

2009-06-11 @ 21:27:08
Postat av: Matilda

Vilket datum är bebisarna beräknade?

2009-06-12 @ 17:36:21
URL: http://makalosasmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0