Ytterligare "By Zara"

Kanske skulle börja kalla detta en smyckesblogg i stället? :)
Men det är bara för att jag fått göra så många till er blogg-läsare, TACK FÖR ERT FÖRTROENDE!
Älskar verkligen att pyssla med mina smycken.
Vet inte vad jag hade gjort under denna graviditet om jag inte haft så mycket att göra med just smyckena.
Är du intresserad av ett eget namn smycke till ett bra pris?
Maila:
[email protected]


"AMULETT RINGEN"
(silver 925)


"TILL DEN LILLA FLICKAN"
(Tilde (Änglas kompis) har betällt ett halsband med familjens namn på-gulligt!)
(silverpläterat)


"TILL KILLARNA/MÄNNEN"
1) är till min svärfar LASSE
2) Beställt som student present till en kille
(silver 925)


"HJÄRTAN MED BARNENS PERSONDATA"
(silverpläterat)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gullig Tilde är..puss

2009-06-10 @ 19:27:49
Postat av: mamma

vad gullig Tilde är..puss

2009-06-10 @ 19:28:23
Postat av: Anonym

Varför öppna du inte upp en hemsida/webshop som man kan gå in o kolla priser o bilder å även kanske till o med beställa via??

2009-06-10 @ 19:35:42
Postat av: zara

till anonym: För att jag inte vill göra det ännu.. Kanske senare. Detta har funkat bra, men kanske i en framtid. Känns så stort då det bara är en hobby. Men som sagt kanske i en framtid.

2009-06-10 @ 19:56:19
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: nathalie

Hur kan man kontakta dig ?

Vill göra en beställning

2009-06-10 @ 21:27:39
URL: http://naatys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0