Final!

Ja, att tippa vem som vinner är svårt.
Men jag kan tala om vilka som är mina favoriter i dagens final.

Zara´s top 3:

Foto: Carl-Johan Söder
Denna låten tycker jag är den bästa & starkaste i hela startfältet.
Jag älskar den. Jag tror inte att den vinner, men jag hoppas!

Sarah Dawn Finer, Foto: Carl-Johan Söder
Låten växer. Tyckte inte riktigt att den lyfte från början.
Men eftersom hon fixade lyftet själv så ordnade det till sig :)
Sarah sjunger fantastiskt och hela numret är starkt!

Måns Zelmerlöw, Foto: Carl-Johan Söder
Måns är proffsig, låten är okej.
Han är absolut en av dem som kommer ligga i toppstriden ikväll.

Ja, det kommer alldeles säkert bli en tuff kamp i kvällens final.
Det finns ingen given vinnare som vi haft andra år (som Carola, Charlotte, Lena Ph).
Låt bästa låt vinna!

Kommentarer
Postat av: Erica

De kommer nog bli svårt att rösta ikväll. När det är så många bra låtar..

Föresten kolla in min blogg. Har kort på Emils pappa/Änglas farfar i den.

Var & dansade till Lasse-Stefannz igår. =)

Super bra är dom..=)

2009-03-14 @ 17:16:41
URL: http://kindbergsflickan.blogg.se/
Postat av: Olle

Hehe, "min" låt vann, kom ihåg var ni läste det först. Synd att jag inte satsade en hundring på oddset också.

2009-03-14 @ 22:19:10
URL: http://cannibal.blogg.se/
Postat av: Åsa

Kass låt vann. Usch!! Själv höll ja på måns!

2009-03-15 @ 10:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0