Glömligheter


http://www.moviezine.se/resources//posters/large/pettson-glomligheter_poster.jpg


I eftermiddag blir bion för Emil & Ängla av :)
Så mysigt för dem.
Inte för att jag inte kunnat gå med henne men nu var det så att Emil så gärna ville gå på just denna filmen med sin dotter, å det ska man inte ta ifrån honom! Han har tur som är ledig denna fredag eftersom barnfilmer inte visas mitt i veckan här på landet..
Jag tänkte gå lite på stan så länge.
Jag gillar inte alls att vara ensam hemma längre (sedan sjukskrivningen). Blir otroligt rastlös.
Så en lugn runda på stan blir det för min del.
En del presenter måste införskaffas dessutom.















I går kväll var vi bjudna till familjen Sabouné i Sölvesborg på våfflor & sång.
Nicki (som jag skrivit om innan här på bloggen) skulle uppträda vilket vi gärna ville se.
Vi har följt henne några år nu & se denna utveckling är fantastisk!
Nicki är öppen & lyhörd för kritik och tips som hon genast tar till sig och jobbar på. Detta har gjort att hon byggt upp sin röst otroligt! Grymt och jag blir stolt & impad!
Hon har även hittat sin egna scenstil som gör att hon har fått hela "paketet"! Jag vet att hon kommer att gå långt!
(Bild tagen från Nickis blogg)
                                                                 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0